top of page

סיכום השנה הבאה- יהיה ממש טוב

אני מכין עכשיו פתק לשנה הבאה- מה אני הולך לעשות- לאן אני הולך להגיע

ומה אראה ואחווה בדרך

אני נותן נקודות ציון ריאליות וגם בומבסטיות ובונה תכנית שנתית

פתאום הדברים נהיים נהירים

פתאום יש לי קשר ישיר בין השאיפות והמטרות לפעולות היומיום שלי

כך קרה גם בשנה שעברה- סימנתי, הגעתי, שיניתי קצת בדרך

חוויתי וחוויתי- והגעתי אף לפסגות נוספות שניקרו בדרכי.

דיברתי על זה , נעזרתי בחברים והכרתי חברים חדשים לדרך

יצרתי שיתופים עם מתחרים

פירקתי שותפויות שהובילו לשומקום

הבנתי שלכל עסקה שאתה נכנס אליה- בדוק טוב טוב שהצד השני גם כן מרוויח מהעסקה- אחרת זו תהיה עסקה קיצרת טווח – חשוב להבין לעומק את האינטרס של הצד השני!!

גיליתי אומנים מכל התחומים- גם אומני מכירות וגם יוצרים מדהימים

הכרתי יזמים- עם חזון וחלום שיתגשם בקרוב

במבט לאחור- וואוו עשיתי המון.

לשנה הבאה- ההמלצה שלי לעצמי- להעלות את הרף

ללחוץ על הגז, להנות מניסיון העבר, לשכפל הצלחות ,אם מישהו אחר עשה את זה- גם אני יכול

כל אחד יכול- גם את וגם אתה

לפרטים- שאל את עצמך :-)

שנה אדירה

Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
No tags yet.
bottom of page