top of page

גלגל עוד שנה- הזמן הוא כמו גלגל ענק—ממש לא!!

גלגל מזכיר לי רוטינה, קיץ ,סתיו ,חורף, אביב

עזבו גלגלים , חישבו נהרות

קל לנו להשאב ליומיום הקבוע, למשימות הסזיפיות, לקום , לעבוד, טלוויזיה ולישון

בחייאת, וותרו על הטלוויזיה,

לכו לישון שעה מאוחר יותר ותעשו משהו.

עשו משהו אחד חדש כל יום

נסו משהו חדש

מה לא טעמת עדיין? ממה את חוששת?

איפה תהיו בשנה הבאה? באותו מקום?

תחשבו נהר, מים זורמים,

כוונו גבוה,

מיכאלאנג'לו אמר פעם: "הסכנה הגדולה עבור רובנו היא לא לכוון גבוה מידי ולהחטיא, אלא לכוון נמוך מידי ולפגוע"

אז מה השאיפה שלך? שימי פתק, שיהיה גלוי, ממש ככה

אני רוצה להתקבל ללימודי XY

אני רוצה למכור 20 פריטים בחודש.

אני רוצה עוד חברים

בחייאת. תצעקי את זה

(מוזמנת לשתף אותי)

ואני, אני רוצה להגיע לעוד קהלים

אני רוצה לשנות שיטות מיסוי לעצמאים

אני רוצה להשפיע לטובה , ללמד

אני רוצה לעשות כמיטב יכולתי

לכאן, לקהל המקומי ולשם, לכל מי שאזניו פקוחות

שתהיה לכן שנה סוערת , שונה לטובה מהשנה הקודמת

ואהבה, מלא אהבה

*** יש לי קורס איביי אונליין חדש , אני נותן אותו ב90% הנחה לימים הקרובים- ככה להרצה- אחלה מתנה לחג - פנו אלי לקבלת קופון

Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
No tags yet.
bottom of page