top of page

מאטסי לאמזון הנדמייד

שיחה שחוזרת על עצמה לאחרונה:

לקוחה: מה עכשיו אמזון הנדמייד ? איך אצליח להתנהל?

אני: הלו, שלום, רוצה הסבר?

אמזון זו פלטפורמה נוספת, משלימה לאטסי,

רוצה להגדיל חשיפה? להגיע לקהל נוסף?

הלקוחות של אמזון הן לא הלקוחות של אטסי.

לקוחה: אבל אמרו לי שחייבים לשים הכל במחסן שלהם

אני: לא נכון. אפשר לשים פריטים במחסנים של אמזון,

זה נקרא בשפת הסוחרים FBA

אחוז ניכר מהמכירות באמזון הוא של פריטים שיושבים אצלם במחסנים.

לקוחה: למה?

אני: מכיוון שהפריטים האלו נקראים פרטי PRIME

אלו פריטים שאמזון אורז ושולח והם בדר"כ נשלחים תוך יומיים במשלוח חינם.

לקוחה: אז אני סופגת את המשלוח, לא שווה לי...

אני: את לא סופגת כלום. כבר בתהליך ההרשמה יש מחשבון שמציג לך את העמלות במדויק וכך תדעי לתמחר את הפריט נכון ולהעמיס את מחיר המשלוח.

לקוחה: וצריך חשבון בנק אמריקאי?

אני: כן, יש לזה פיתרון.

אפשר לפתוח חשבון ממש מכאן מהארץ

לקוחה: ומה עם דמי מנוי חודשיים?

אני: כרגע אין

לקוחה: וכמה עולה להעלות פריט?

אני: לא עולה

לקוחה:לכמה זמן הפריט נשאר למכירה?

אני: עד שתמכרי

***כעבור חודשיים***

איך נרשמים לאמזון הנדמייד גרמניה?

ו... אני מאוהבת ב-FBA זה עשה לי את החיים דבש!

שמח לבשר לכן: קורס אמזון הנד מייד אונליין באויר.

להרשמה לחצי כאן

למדת איתי קורס אטסי?

מגיעה לך מתנה:

קופון הנחה של 400 ש"ח להרשמה

לקבלת קוד קופון שלחי לי הודעה

אז, מזל טוב לנו :)

ושיהיה בהצלחה!

לירן

Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
No tags yet.
bottom of page